Jakie Logo na Social Media?
Jakie logo zastosować w zdjęciu profilowym Facebooka, Instagrama lub w innych social mediach?
Logo profilowe na Facebooku w przeglądarce internetowej na ekranie komputera ma wymiary 168 x 168 px. Gdy patrzymy na nie na stronie głównej profilu firmowego, wygląda w miarę ok, ale gdy logo wyświetlane jest przy postach, gdzie ma zaledwie 40 x 40 px – wtedy nie tylko nazwa, ale również i znak niejednokrotnie są po prostu nieczytelne.
Dlatego, często gdy użyjemy pełnego logo firmowego, czyli znaku (sygnetu) i napisu (logotypu) nazwa naszej firmy czy marki jest mało widoczna.
Czytelność Logo profilowego
na Facebooku
PEŁNE LOGO
168 x 168 px
PEŁNE LOGO
40 x 40 px
LOGO: SAM ZNAK
168 x 168 px
LOGO: SAM ZNAK
40 x 40 px
Jak rozwiązać ten problem?
Warto jako zdjęcia profilowego używać tylko samego znaku. Nazwa firmy, brandu, produktu jest i tak pokazana tuż obok po prawej stronie. Nie ma zatem potrzeby, aby powielać ją w zamieszczonym logo.
Takie rozwiązanie sprawi, że nasze logo firmowe jako znak będzie bardziej czytelne i rozpoznawalne przez użytkowników social mediów, którzy przecież zdecydowanie częściej mają styczność z naszymi postami niż z naszą główną stroną profilową.
Czytelność Logo Profilowego
na Instagramie (dobrze i źle)
Jeśli Twoje logo zbudowane jest ze znaku oraz nazwy, możesz posługiwać się nim w sposób elastyczny.
Dobrze zaprojektowane logo, to takie, które sprawdzi się w social mediach, będzie dobrze widoczne oraz czytelne.
Jeśli chcesz mieć takie logo:
Projektowanie logo dla firm to nasza specjalność!